Monday, February 18, 2013

aktiviti CNY~

Hi..hi...im back!!
ade tak kwn2 dlm ni rindukan aku?yelah..lama kan aku menyepi...hihi

actually aku bukan menyepi membawa diri pun..
aku ada je kat sini ha..tak g memana pun..cuma agak kebelankangan ni aku busy sikit la..
tak tau la tang mana yg busy sangat tu..
tp yang pastinya,sampai aku tak nyempat langsung nk update blog ni..nk jalan2 kt blog kengkawan pun tak sempat..
sadisss sungguhh..(*nanges jap..)

so,ape aktiviti korang cuti CNY baru2 ni?pegi holiday?honeymoon?ke duk rumah je habiskan masa dengan family?
apa2 pun plan korang,di harap mendapat berkat dari Allah...

tak ketinggalan aku pun ade plan tersendiri,tp plan aku hanyalah balik kampung..
yelah,nk tunggu cuti panjang bukan sokmo2 dapat kan,.,dah cuti tu kitorang ambik la peluang tu utk balik kampung..jenguk org tua kami..

lagipun kami ade undangan perkahwinan kawan2 untuk dipenuhi..
selebihnya kami byk masa berehat je di kampung..
best woo balik kampung sendiri..
petang2 g lepak pantai..memang terbaikk..ooppsss..terlebeh plak..sorry ye..hihi

kitorang gerak blk kampung hari jumaat dlm pukul 5 cmtu.elok2 pas aku balik keje,sebab nk elak jem punye pasal..setiap hentian pun penuh dengan manusia...eh,yela manusia kan,xkn binatang kot...kekeke

kami sampai mlm tu pn dalam pukul 11 camtu la..sebab kami singgah dulu dinner kat luar...so sampai rumah mertua nanti,tido je...erk,buuruk beno perangai kann..kikiki

unik nama kedai ni kannn...keke



semanagt budak ni tengok menu

menu kedai ni

air tembikai laici aku,,sodapppp


nasi goreng paprik hubby..


kuey teow goreng utk aku...
malam tu kami makan di restoran ni..hubby yang rekemen,.,,dia cakap sedap sangat..so aku pun setuju jela...
so,rating nya??

....


....


...
..

boleh tahan la sodapnya..hihi..saje kasi suspen sikit..
restoran nya mmg sgt cepat la servis dia..
terletak di area paka..
sape2 nk try boleh la dtg kedai ni ye..
sekiann..
tggu next update ye..
~TATA~

No comments:

Post a Comment

its me....

its me....