Tuesday, February 19, 2013

posto! posto!

hari jumaat minggu lepas,balik keje hubby jemput,sampai je rumah hubby cakap ade parcel dah sampai...
aku pun excited la coz da berhari jugak aku tunggu parcel ni sampai..
tp last2 lambat jugak,kes nya sebab kan raya cina..so,pos laju ade masalah penghantaran sikit..semua jadi delay..
haadoooiii..

tp takpe,mujur gak barang2 aku sampai,kalau tak,mana aku nk cari balik?huh..
berkampung di poslaju ofis la ajwabnya..hehehe..ish2,perangai sapo la den ikut ni..kekek



tadaaaaa...ni la barang2 yang aku order ni haritu..aku order 2 barang sekali gus..habis elaun ku..huhuhu
nak tau ape di dalamnya??

---

---

---

barang pertama
barang pertama : aku beli sport shoes untuk si marissa..aku kenan sangat degan design n color die,tu yang rembat jugak tu..semestinya la kaler pink kann..fevret kaler umi nye..hehehe
harga murah je..sepasang rm30 termasuk postage..
aku beli kat fb je...tapi sayang,sebab aku beli saiz kecik..ngam2 je nagn kaki marissa..nasib baik la kaki dia pun kecik..hehe

barang kedua
barang kedua : aku beli feeding bottle brand avent..aku beli yang 4oz punya je..tapi 2 botol sekali aku rembat..
actually ni design baru botol avent ni,aku suka giler dengan design baru nya..sangat2 comel ok!
harganya? mak aiihh..boleh tahan la..korang leh teka sendiri la harganya ye..malas nk mention..hahahaha
bottles ni aku beli dr fb gak..kat page adelSha mall

kalau korang rajin shopping oline ni,boleh la usha2 barang kat page dia..memang murah la banding dengan yg lain yang aku penah jumpe..


so,ni lah hasil shoppingan aku utk sehari...pun dah beratus..kalau seminggu camni..mau seribu kot..
ish2..dah2..pasni malas dah tgk barang2 online dah..kang habis elaun aku..
ni pun nasib baik hubby tak bising..hehe..
tenkiu yanggg

oklah,dah2 pi sambung wat keje..jumpe lagi di next entry~
tata

No comments:

Post a Comment

its me....

its me....