Wednesday, February 6, 2013

dapat MC~

semalam aku dpt mc sebabnya aku kurang sihat..
tak tau la kenapa bdn rase tak sedap jek..perut bergelora,kepala terasa berat n tekak rase mual..pelik jgk..
actually,bdn rase tak sihat hari sebelum tu lagi..tup2 bangun subuh semalam pn still rase sakit perut..aku suspek gastrik je sbb mase pregnant dulu aku mmg ade gastrik pn..tp da lama gila kot nape tetibe drg bailk..uwaaa..

jadinya pagi tu hubby bwk g klinik..sarapan pagi tu pn aku tak sempat buat..mujur hubby ade boleh gak tlg tapaukan je..so,aku pn siap2 la..hubby pesan suh bekfast dulu,tp memandangkan perut aku ni tak sedap (bukan aku rase tau perut aku ni..kang ade yg slh faham nt ni) kikiki
jadinya aku ke klinik dgn perut kosong..
sampai je klinik,register cpt2 n ambik no giliran..sekali nya panjang da nk tggu giliran aku..huhu..ade dlm 11org lagi nk tggu..

jadinya hubby ajak g bank dulu setelkan urusan dia..
rupenya lagi lama tggu giliran kt bank..huhu apela nasib kannn...

setel je sume,kitorang g balik klinik..mase ni no aku da terlepas da...adoiiii penat nk tggu lagi...huhu

aku pn request la nk no baru,sekalinya nurse tu ckp xyah,die suh duduk kjap nt dic panggil..tak sampai 10min doc da pggl..

selesau cek meng-cek (ada ke ayat ni erk??),tunggu ambik ubat,trus blah..tp sblm
balik umah kami gi lunch luar dulu,
yela sakit2 ni mana larat masak kann...alasan
lagiiii..hehe




ni la no giliran aku..currently time ni baru no 184..ade lagi belas2 lagi nk sampia giliran aku..dahla memang tak larat.. *pengsaann*



hambek kauu..banyak betul ubat-ubatan aku kena makan..dah macam gaya sakit serius dah ni..uwaaaa
tapi aku tak makan semua ni pun..aku mkn ubat2 terpilih jek..wakaka..adehh la,ade plak cmtu?
hubby aku tak kasi makan ubat2 ni sangat..sebab sume ni kan bhn kimia..takut nanti long-term affect plak..
dia lebih prefer suruh aku makan madu lagiikk..huhu


haa yang ni part yang aku suka...hasilnya,MC la aku utk hari tu..huhu..
nak buek camno kan,dah kalau tak sihat camno nk kije?kang tido je kat tempat keje tak ke kene marah dengan bos...huhu..


kami mkn kfc je lunch tu,dinner baru aku masak..

okla,nanti aku update lagi..skrg pn still tak sihat lagi..aku nk tido dulu..

maaf sbb lame tak update cerita baru kt blog ni kan..
jumpa lagi :-)




No comments:

Post a Comment

its me....

its me....