Friday, February 1, 2013

tetamu dtg~

semalam cuti hari wilayah,so dgn rasminya aku pn cuti la..
plan asal nya kitorang nk pegi shah alam becoz my family dtg nk melawat adk aku yg masuk tahfiz tu..

tibe2 ayah mertua aku nk dtg rumah kitorang ..diorang gerak kamis malam..disebabkan ayah mertua aku dtg ngn adiknye,iaitu pak sedara hubby aku,last2 kitorang tak jadi la pegi..

so tetamu kami semalam adalah mereka lah..kikiki
bermula la kepeningan dtg lagi..yela,aku kehabisan idea ape yg nk di masak tghri tu..kebetulan plan dorang sume masa tu keluar ada hal sikit..tinggal la aku n marissa kecik ni je kat umah..memandangkan kt umah ada ayam je,aku pn text hubby ckp nk gi kedai kt bwh beli ikan..hubby izinkan,terus angkut si kecik ni turun..

setel je membeli,terus mulakan misi masak memasak aku..
memang mencabar betul time memasak smlm..yela,marissa ni nak duk ngan kita je,klu tinggal kang mula la memanggil2..
memang terpaksa bersilat jgk la nk setel due bende dlm stu masa..

alhamdulillah...siap jgk setel semuanya before diorang balik makan..lega n seronok sgt2 dpt hidangkan mereka makanan..wlpu aku ni tak expert memasak ni,tp still hubby puji ckp sangat la sedap sampai masing2 tambah nasik lagi...

aku masak simple je benonye..tp alhamdulillah mereka semua knyang..

antara lauk2 aku masak ade aku upload dlm blog ni..

actually mlm sebelum tu ade lagi tetamu yg dtg..nanti aku cite next entry ye..nk rht2 jap plak..

ok bye :)











No comments:

Post a Comment

its me....

its me....