Monday, February 18, 2013

cerita di kampung~

hari-hari di kampung memang sangat2 best..setiap masa kami utilize sepenuhnya..yela,nk dapat balik kampung ni pun bukan sokmo kan..jarang2 dapat peluang nak balik lama2 skit kan..

mula2 sampai kami balik umah family hubby dulu sebab family aku masa ni takde kat rumah..diorang kat kl lagi...hari ahad baru balik rumah family aku..
adik aku yg dah kawin tu pn balik jgk time tu,adik2 aku yg kat uitm n utp pn balik jgk..so mmg hari tu  rumah kami mmg full house la..tambah plak dgn keadaan rumah yg sedang di-renovate,lagi2 lah sesak sebab sebahagian rumah ditutup..
nasib jugak la sebahagian lagi rumah tu agak besar boleh la kami berhimpit kat situ...erkk..teruk beno bunyi himpit tu..kikiki..gurau2 je ye..


jeng..jeng...jeng...


keadaan rumah apabila selesai diketuk dinding
haa ini lah rupe rumah yang sedang diubah suai..nampak memang serabut..yelah,habis semua diketuk nya..
so memang berselerak la..mati la lau nk kemas balik ni nanti..huhu

keesokan harinya,kami ke kuala terengganu,ade wedding sepupu my father..kitorang semua pegi kecuali abang aku,dia kena monitor rumah sbb tukang buat rumah sedang menjalankan tugas diorang..klu abg aku ikut,sape lak nk monitor dorang kan?kang tido jelah diorang kot..hehehe

marissa n sepupu nya,maya

saje je snap pic dorang..mase ni kami singgah rumah adik ayah aku..saje jumpe dgn nenek belah ayah..so,bosan2 tu,aku layan la budak due org ni yang tak penah membosankan..
memang best kan bile ade budak kecik ni..sangta menghiburkan walaupun kadang2 letih jugak!kikiki

so,tu je sepanjang hari tu..lepas pada tu,kami terus balik sebab dah maghrib..kang sampai umah tak nampak jalan,al maklumlah laluan nak masuk ke pintu rumah pun berselerak dgn bahan2 binann..
kang ade yang tido kat atas timbunan batu bata kang...hahaha
gurau jekk..

ok lah...jumpe lagii bye~

No comments:

Post a Comment

its me....

its me....