Monday, January 28, 2013

rojak ayam~

alhamdulillah..mlm ni dpt jugak aku merasa makan rojak ayam yg hubby rekemen..rasanya??

perghhh..sangat la sedap rojak ayam ni..aku tak sure before this aku penah makan ke tak lagi rojak ayam ni...

yang aku ingat nya,masa aku mula2 mengandungkan marissa aritu,aku tengok hubby makan rojak ayam ni,ntah macam mana belum sempat hubby habiskan makan,aku da dulu berjaya mengeluarkan segala isi perut aku..(muntah laa..jgn pikir lain ye)..maybe sebab aku mengalami alahan yg teruk sampai tgk mknn pn leh muntah...huhu

so mlm ni,aku request ngn hubby nk mkn rojak ayam..actually sebelum kitorg balik kampung lagi aku da request awal2...

permintaan aku berjaya sebab kedai tu bukak arini...dapat la menikmati rojak ayam yg selama ni aku mengidam....kikiki

kalau kat pantai timur ni rojak ayam ni same je macam rojak biasa,cuma lain nya sebab rojak ayam ada tambahan mee kuning n ayam la of course..yg lain sama je aku rase...

kat kl ade ke tak jual rojak ayam ni ek?aku tak penah nampak la pulak..ke aku je yg xtau?kekeke...
tak kesah la apa pun,yg penting aku dapat mkn rojak ayam malam ni..jangan jeles yee...hihi

rupe rojak ayam ade dlm pic yg aku upload ni sekali...
apa2 pun,utk hubby ku yg terchenta,tenkiu sebab tunaikan permintaan sy nak makan rojak ayam..tq jgk sebab sanggup layan kerenah sy yg ntah pape ni..hehe...love u lah!

hubby takde,dia kuar g main futsal ngn kawan2 lama nya..sekali skale je pe salahnya kan...

ok la korang,selamat menjamu mata! (jamu mata tgk pic aku ni je tau..bukan jamu bende lain..dosa!)
hehe...gurau jek...k byeee







No comments:

Post a Comment

its me....

its me....