Saturday, January 26, 2013

balik kampung~

weekend ni kami balik dungun..dah lama rasanya tak balik kampung ni..last balik aritu akhir bulan 12...

disebabkan hari isnin cuti sempena thaipussam,aku ambik lagi satu hari extra cuti..so total 4 hari la kami balik kampung...at least boleh spend masa lama sikit kan jenguk family kt kampung...

so,on friday aku mintak balik awl..pukul 2.30 aku da gerak balik naik lrt..hubby dtg jemput kt stesen tmn melati..
before tu,aku sempat singgah di kedai bakery cake sense utk membeli sedikit buah tangan utk family....

sampai je kt stesen tmn melati,hubby dah tunggu kt parking..sebelum kitorang fetch marissa,kitorang singgah lunch dulu memandangkan kami belum lunch lagi...

dalam pukul 5 jugak la baru kami bertolak pulang..perjalanan ambik masa dalam 5-6 hours klu kelajuan konsisten...

kami sampai pn da lewat da pukul 10 cmtu..

arini kami habiskan masa seharian kat rumah berehat...petang tadi sempat la kami jln2 ronda tepi pantai..sambil2 mkn sotong celup tepung n air batu jagung...perhhh...memang best laa...

okla da lewat nk tido da...sebelum tu layan dulu picture yg sempat aku snap tadi...

"selamat berhujung minggu!"














No comments:

Post a Comment

its me....

its me....