Wednesday, January 23, 2013

cuti!!!yeay!

esok ari khamis hari maulidur rasul..so dengan rasminya esok aku cuti..yihaaaa.bestnya!!

memandangkan esok hari aku cuti,maka mlm ni pun aku cuti dari memasak..tu pun lepas mendapat izin hubby...

boleh la berehat lama sikit..yela,kalau tak ari2 duk terkejar2 nk masak lagi pas balik keje,nk nyusukan n layan marissa lagi...memang penat,tp aku kena la kuat hadapinya sebab mmg dah tugas aku kan...

hubby bg aku buat decision nk dinner kat mana...setelah berfikir2,aku pilih nk makan kt kedai mamak sebab terasa mengidam nak makan ayam tandoori nya yang sodappp...hihi...

lepas solat maghrib,kami pun keluar makan..masa tu marissa baru je tido,jd lega la sikit sbb takde la adegan jerit menjerit dr dia ni..kekeke...kuang asam tul umi nya ni kn...hihi...

ni la yg kitorang order n makan sama2...

Alhamdulillah kenyang....
esok planning nk bawak si kecik ni jalan2..tp tak konfem lagi pegi mana...esok aku update lagi ye...da penat nk rehat2 pulak..

ohye,sebelum tu aku nk ucap

"salam maulidur rasul utk semua pembaca blog ku"

laukana bainana~rindu tak terhingga pada nabi muhammad saw...

ok selamat malam semua~



















No comments:

Post a Comment

its me....

its me....